A-DR

Geschiedenis

In 2008 heeft Daan Roos Administratiekantoor Daan Roos opgericht, na jarenlange ervaring te hebben opgedaan bij onder andere GIBO GROEP (nu bekend als Flynth adviseurs en accountants), S. Brussel Registeraccountants en Administratie- en belastingadvieskantoor A.C.M. van Beek. Na verloop van tijd is onze naam veranderd in ADR HOUTEN. Wij zijn een jong, zelfstandig en groeiend administratiekantoor in Houten. Wij hebben klanten door het gehele land, maar voornamelijk in Houten, Utrecht, Maarssen en Nieuwegein. Wij kunnen en mogen de administratie, tussentijdse verslagen, jaarrekeningen, fiscale aangiften en/of publicatiestukken van BV’s, eenmanszaken/ZZP-ers, VOF’s, stichtingen en verenigingen verzorgen/opstellen, indien er geen controleplicht is (ondernemingen die 2 jaar achtereenvolgens aan 2 van de 3 volgende criteria voldoen zijn controleplichtig: meer dan 8,8 miljoen omzet, meer dan 4,4 miljoen balanstotaal en/of meer dan 50 medewerkers).

Doordat wij diverse samenwerkingsverbanden zijn aangegaan, hebben wij altijd toegang tot de juiste specialistische kennis.

2008-2010

Start A-DR

A-DR is opgericht door Daan Roos. In 2008 heeft Daan Roos A-DR opgericht, na jarenlange ervaring te hebben opgedaan bij onder andere GIBO GROEP (nu
2012-2013

A-DR en Vakeba

A-DR is in 2013 één van de oprichters geworden van de brancheorganisatie Vakeba. Vakeba is een organisatie waarbij het samenbrengen van ondernemers en administratiekantoren centraal
2014

Verhuist naar de Papiermolen

A-DR verhuist. In 2014 zijn er plannen gemaakt voor een verhuizing naar de Papiermolen 38 in Houten. Inmiddels zit ons kantoor daar ook gevestigd, bent

02

Waarom A-DR

Wij werken met professionele software: Accountview (Visma), Exact, Twinfield, AFAS, Elsevier fiscale pakketten en Infine, waardoor wij heldere rapportages aanleveren. Daarnaast bespreken en adviseren wij, aan de hand van deze rapportages de klant, zodat deze weet hoe hij er financieel voorstaat en wat er beter kan. Wij geven geen opportunistisch advies, wel adviseren/bekijken wij indien nodig, nieuwe ideeën van onze klanten kritisch.

Voor uw onderneming is het van belang dat uw erop kan rekenen dat uw belastingconsulent op de hoogte is van de laatste wetswijzigingen waardoor u zo min mogelijk belasting betaald. Dit is de reden dat onze medewerkers verplicht (jaarlijks) bijgeschoold dienen te worden.

Vooraf spreken wij met de klant naar aanleiding van een gratis kennismakingsgesprek duidelijk vaste prijzen af, welke ook in de offerte zullen worden vermeld. Zodat de klant nooit voor onverwacht hoge accountants-/administratiekosten staat.

  • 1. Eerlijk en No-nonsense
    Wij geven u ten alle tijden een eerlijk en deskundig advies, door onze no-nonsense mentaliteit wordt u altijd snel en goed geholpen.
  • 2. De juiste specialistische kennis
    Door diverse samenwerkovereenkomsten hebben wij op elk gebied  de juiste specialistische kennis.
  • 3. Persoonlijke Benadering
    Een belangrijk uitgangspunt van onze dienstverlening aan onze cliënten is de persoonlijke begeleiding.
  • 4. Heldere rapportages
    Wij maken heldere rapportages zodat u altijd weet waar u aan toe bent, dit voorzien van de juiste adviezen.
  • 5. Ludieke acties
    Bij aanbrengen van een nieuwe zakelijke klant ontvangt u 20% korting (op het jaarbedrag van 1 van uw onderneming(en)) op uw volgende factuur.
  • 6. Aangesloten bij brancheorganisatie Vakeba
    Aangesloten bij de Vakeba groep, een kwaliteitskeurmerk voor administratiekantoren.

Wij staan voor

Heldere inzichtelijke aanpak met een persoonlijke benadering

03

Even voorstellen

Administratiekantoor A-DR is een dynamisch bedrijf wat meedenkt met zijn klanten, gevestigd in Houten zijn wij door het gehele land actief. We zijn aangesloten bij  Vakeba welke garant staat voor onze kwaliteit en betrouwbaarheid. Of u nu een eenmanszaak heeft of een BV een startende ondernemer of een doorgewinterde ondernemer wij zijn er zeker van dat we u van het juiste advies kunnen voorzien.

Administratiekantoor A-DR

Administratiekantoor A-DR

  • Ondernemend
    Ondernemen is samenwerken bent u een starter? neem dan vandaag nog contact met ons op. Wij denken mee met ondernemers, dat zijn wij namelijk ook. Zo kunnen wij u assisteren bij het maken van de juiste keuzes.
  • Tijdig en Persoonlijk
    Voor het tijdig aanleveren van gegevens kunt u gebruik maken van de diensten die wij aanbieden op Vakeba. U krijgt altijd direct een medewerker van administratiekantoor A-DR aan de lijn, dit is wel zo persoonlijk. Uiteraard kunnen wij ook bij u langskomen op afspraak, uw administratie en belastingaangiftes worden door ons tijdig verwerkt en persoonlijk toegelicht.
  • Persoonlijk en Kostenbesparend
    Met het boekhoudpakket van Vakeba heeft u zelf controle over uw boekhouding. Belangrijk is dat uw administratie helder en inzichtelijk is juist voor u en uw organisatie. Dit is de eerste stap in kostenbesparen, Administratiekantoor A-DR kan u helpen uw administratie helder en overzichtelijk te maken.